ליווי פיננסי לעסקים

כל עסק מתמודד עם אתגרים פיננסים בין אם מדובר בעסק שמתמודד עם לחצי תזרים, ירידה ברווחיות או הצורך בהתייעלות או עסק יציב ומצליח שמכוון להתרחבות – ליווי פיננסי מקצועי מספק מסגרת כלכלית ברורה, שיטת עבודה מסודרת וכלים לקבלת החלטות נכונות. 

ייעוץ פיננסי מייצר שליטה בכסף, צמצום סיכונים , מקסום רווחים וחוסך זמן יקר.

מה כולל ייעוץ פיננסי?

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים הוא הבסיס לכל עסק מצליח. אנו בונים תחזיות מותאמות, עוקבים אחר תשלומים צפויים, ומוודאים שאין "בורות" בתזרים שעלולים לפגוע בשוטף. ייעוץ מקצועי בניהול תזרים עוזר למנוע חריגות,ולחסוך עלויות מיותרות ולהיות בשליטה על ההכנסות וההוצאות.

תמחור

תמחור נכון הוא המפתח לשורת רווח בריאה. במסגרת הליווי נבצע ניתוח מעמיק של עלויות, תחרות, ערך ללקוח ומבנה ההוצאות, כדי לוודא שהמחיר שאתם גובים לא רק מכסה את העלויות – אלא גם יוצר רווחיות יציבה ומתמשכת.

כוח אדם

ניהול נכון של כוח האדם חוסך עלויות, מונע שחיקה ומוביל לצמיחה. אנו מסייעים לבחון את מצבת העובדים, עלות מול תפוקה, ולבנות מערך תמריצים וכלים שיחזקו את התרבות הארגונית, ייעלו את העבודה וישמרו על מצוינות תפעולית.

ניהול מלאי

מלאי הוא אחד המרכיבים המשמעותיים בתזרים העסקי. ליווי מקצועי כולל בניית שיטות לניהול מלאי רזה, חיזוי ביקושים, צמצום עודפים ואיתור צווארי בקבוק, במטרה לשפר את תזרים המזומנים ולהימנע מהפסדים.

ניהול הוצאות שוטפות וקבועות

אנו מנתחים את ההוצאות של העסק לפרטים – החל מספקים, שכירות ותחזוקה ועד שירותים חיצוניים – במטרה לזהות נקודות לשיפור, לחיסכון או למו"מ מחדש. כך נחזיר שליטה על התקציב ונקטין הוצאות שאינן קריטיות.

תכנון תקציב

ליווי בבניית תקציב מדויק וריאלי הוא כלי לניהול אחראי ומדוד. בעזרת תחזיות, ניתוח סיכונים והגדרת גבולות הוצאה – ניצור עבור העסק מסגרת שמאפשרת ליזום, לצמוח ולשמור על איזון.

אתה מבין את העסק שלך – אנחנו יודעים איך לגרום לו לפעול חכם יותר,יעיל יותר ורווחי יותר 

איך זה עובד?

שיחת היכרות והבנת הצרכים

בשלב הראשון נערוך שיחה מעמיקה להבנת מבנה הפעילות, מטרות העסק והאתגרים הפיננסיים הקיימים. כבר בשלב זה נתחיל לזהות הזדמנויות ולבנות אמון.

ניתוח עומק והתאמת אסטרטגיה

נבצע סקירה מלאה של הדוחות הכספיים, תזרים המזומנים, מבנה ההוצאות, תקציב, תמחור ומדדים תפעוליים – לצורך קבלת תמונת מצב כלכלית מדויקת ועדכנית.

גיבוש מסקנות ותוכנית עבודה

נפיק תובנות מהנתונים, נזהה נקודות קריטיות לשיפור ונבנה תוכנית עבודה סדורה הכוללת המלצות מעשיות לביצוע – בהתאמה אישית לאופי הפעילות, לשוק ולשלב שבו העסק נמצא.

יישום וליווי שוטף

נלווה אתכם ביישום התוכנית בפועל: בניהול תקציב, תמחור, תכנון תזרים, ניהול הוצאות והתייעלות שוטפת. נשמש לכם שותף פעיל לאורך הדרך.

מעקב, התאמות והתייעלות

נקיים פגישות תקופתיות לבחינת התקדמות, נמדוד תוצאות, נבצע התאמות בהתאם למציאות המשתנה ונשמור על יציבות, שליטה וצמיחה מתמשכת.

Scroll to Top